כבר לא מה שהיה פעם: היום מוקד טלפוני הוא טכנולוגי מאי פעם

צירוף המילים מוקד טלפוני וטכנולוגי היה עד לפני מספר שנים צירוף כמעט דמיוני, היום התמונה שונה – וזאת בשל הקמה של מוקד טלפוני טכנולוגי המספק מענה רחב לטובת חברות ועסקים, כפי שנסביר כעת.

מוקד טלפוני: צורך הכרחי של כל בית עסק

מוקד טלפוני מהווה חלק בלתי נפרד מהניהול השוטף של כל בית עסק, וזאת בשל החשיבות של שמירה על קשר עם הלקוח לצד שימור לקוחות אותו נדרש לבצע באופן מתמיד. אם בעבר הלא רחוק הקמה של מוקד טלפוני דרשה השקעה כספית אדירה מבחינת הכנת תשתיות כמו גם גיוס עובדים, כיום התמונה שונה, וכל זאת בזכות הקדמה הטכנולוגית. למעשה, דרך חברות מקצועיות ניתן להקים מוקד טלפוני טכנולוגי המבוסס על יכולת לספק מענה מושלם ללקוחות כולל תיאום פגישות וכן חזרה ללידים חמים או קרים, בעלויות נמוכות ובהתאמה אישית לסוג העסק. מאחר ומדובר בצורך הכרחי של כל בית עסק, דרך חברות מקצועית המתמחות בתחום ניתן לקבל שליטה, בקרה וניהול מלא של המוקד – כולל בדיקת התפוקות באופן קבוע, כל זאת באמצעות מחשוב בענן המאפשר לבצע את האופרציה הזו באופן יעיל, ותחת קורת גג אחת. מבדיקה שערכנו מצאנו שחברת voicenter  מספקת אפשרות להקמה של מוקד טלפוני טכנולוגי המבוסס על מתן כלים שימושיים בהם תוכלו להיעזר לטובת מיצוי אופטימלי של משאבי העסק, כפי שנציג כעת.

מה כולל שירות של מוקד טלפוני טכנולוגי?

השירות אותו מציעה החברה כולל קודם כל יכולת לבצע חיוג אוטומטי ללקוחות, מתוך מטרה להגביר את התפוקה של הנציגים העובדים במוקד. בנוסף, החברה מספקת לכם גם אפשרות להטמיע תוכנות שבמסגרתן ניתן לקבל כמו גם להוציא שיחות דרך מחשב שולחני, וכן לעקוב אחר הביצועים של הנציגים דרך סרגל נציג שדרכו ניתן ליצור סנכרון מלא בזמן אמת של ניהול המוקד. מאחר ומדובר במוקד המבוסס על טכנולוגיה, ישנה אפשרות לקבל פיצ'רים שונים כמו פילוח נתונים בהתאמה אישית בקלות ובנוחות דרך ממשק אחד כמו גם אפשרות לשלוף הקלטות של שיחות, כחלק משיפור חווית הלקוח ומתן השירות. מדובר ביתרון עצום בעבורכם כבעלי עסקים, בשל היכולת להקים את המוקד באופן מהיר אך במקביל גם אפקטיבי, כחלק מהבנה כי המוקד הטלפוני אותו מספקת לכם החברה שומר על שורת הרווח תוך שימת דגש על רמה מקצועית גבוהה וכן שימוש באמצעים טכנולוגיים נרחבים, כמו אחסון בענן (ויש עוד קצת להרחיב בנושא הזה). למעשה, מדובר באופרציה המאפשרת ליצור תהליכי עבודה המבוססים על מערך של שירות לקוחות באופן אוטומטי ועם יכולת אמיתית לעבוד בצורה נכונה וחסכונית, כחלק מהניהול התקין של בית העסק.

כבר לא מה שהיה פעם: היום מוקד טלפוני הוא טכנולוגי מאי פעם

אלפי עסקים כבר הצטרפו – ומה איתכם?

היכולת שלכם כבעלי עסק לספק מערך שירות לקוחות מהימן ומקצועי טמון קודם כל ביצירת קשר עם חברה מובילה אשר תדע לספק לכם את כלל השירותים באופן יעיל וחסכוני, כפי שמציעה חברת voicente הנחשבת לאחת החברות המובילות בענף – ולא בכדי. החברה מבוססת על פיתוח של מגוון פתרונות טכנולוגיים לטובת הקמה של מוקד טלפוני התואם את הדרישות של המאה ה 21, וזאת בניגוד למוקד טלפוני מיושן שהיה מבוסס לרוב על הקמה של תשתית יקרה. מאחר והתשתית של המוקד הטלפוני של החברה מבוסס על אחסון בענן, ניתן לחסוך בעלויות ובכך ליצור יתרון עצום. אלפי בעלי עסקים – קטנים, בינונים וגדולים כבר הצטרפו, ועל כן אם אתם מתלבטים בשאלה האם להקים בעצמכם מוקד או ליצור קשר עם נציגי החברה – התשובה בהחלט ברורה, כפי שסקרנו כאן במדריך המיוחד.

מאמרים נוספים