עלייתה של טיקטוק: קידום לעסקים באפליקציה הפופולרית בעולם

אחד התחומים הכי חשובים כיום בתחום השיווק הוא הרשתות החברתיות. למעשה, זהו תחום שנהיה רחב ביותר כך שלא ניתן אפילו לדבר על כל הרשתות החברתיות כמקשה אחת. יש ביניהן רשתות שונות מאד האחת מהשנייה כאשר לכל אחת מאפיינים משלה. אינסטגרם למשל מאד מתאימה למוצרים ושירותים עם אלמנטים ויזואליים חזקים. יוטיוב היא רשת המרכזת סרטונים מכל סוג שהוא. לינקדאין היא רשת חברתית שמאד מתאימה לשיווק B2B (עסק לעסק), פייסבוק היא רשת גדולה שמנסה לחלוש על הרבה תחומים. במאמר הזה נדון ברשת שלמרות הפופולריות שלה היא עדיין איננה מוכרת דיה על ידי בעלי עסקים רבים ואפילו חלק מאנשי השיווק. זוהי רשת אשר חוותה צמיחה אדירה בפופולריות ובשלב הזה נראה שהיא כאן בשביל להישאר. מדובר כמובן בטיקטוק. בואו נבין את הרשת הזו ומדוע היא יכולה מאד לעזור לנו בקידום העסק שלנו עכשיו ובעתיד.

פתיחת חשבון עסקי בטיקטוק

כמו בהרבה רשתות חברתיות, גם בטיקטוק ניתן לפתוח חשבון כעסק וגם כאן יש שני ערוצים בהם תוכלו לשווק. הראשון הוא פשוט ליצור פרסומות ולשלם על ההופעה שלהם. הדרך השנייה היא ליצור תכנים עסקיים ולקדם אותם. קידום של תכנים כאלו הוא עניין לא פשוט לעיתים, בייחוד למי שרק עושה את צעדיו הראשונים ברשת. גם לכך יש פתרון בדמות חברות שונות המתמחות בקידום כזה. באתר youhoo תוכלו לקבל שירות קידום מכל הסוגים לחשבון הטיקטוק שלכם. מדובר בחברה המובילה לשירותי קידום ברשתות החברתיות אשר מציעה מגוון שירותים וחבילות. ניתן לרכוש עוקבים, לייקים לסרטון, תגובות או צפיות. ביוהו ההזמנה נעשית באופן קל ונוח מממשק ניהול מיוחד. חלק מהשירותים שלהם מאד חדשניים ויאפשרו לכם לרכוש צפיות אוטומטיות לסרטונים הבאים שתעלו בעתיד.

כל השירותים הללו מאפשרים גם למי שאין לו ניסיון רב ברשת הטיקטוק או רשתות חברתיות בכלל, להצליח ולהעמיד חשבון פופולרי תוך זמן מועט מאד. זה מהווה בסיס להתפתח ממנו, להביא תנועה רבה עוד יותר ולהתחיל לפרסם את המסר שלכם.

עלייתה של טיקטוק: קידום לעסקים באפליקציה הפופולרית בעולם

מדוע כדאי לקדם בטיקטוק

מדובר ברשת עם קהל צעיר מאד אבל זה נתון אשר משתנה עם הזמן. אז קודם כל, אם העסק שלכם משווק לצעירים, אין בכלל שאלה שאתם צריכים להיות בטיקטוק. בנוסף, קיימת עליה של גיל הצופה הממוצע כאשר עוד קבוצות דמוגרפיות מגלות את הרשת בכל שבוע שעובר. מהבחינה הזאת, רצוי להקדים ולבנות נוכחות אפילו אם קהל היעד שלכם עדיין לא נמצא כולו בטיקטוק. אם יש משהו שלמדנו מרשתות חברתיות אחרות זה שהצעירים הם אלו שמגלים אותה בהתחלה, אבל לאחר מכן מגיעים קבוצות גיל נוספות ואלו יכולות להיות פלח שוק מושלם בשבילכם. פילוח השוק חשוב במיוחד בשבילכם כדי לדעת איך לפעול נכון במסגרת הרשת החברתית.

מבחינת סוג התכנים לקידום, מדובר כרגע בעיקר על החלק של המודעות ובניית המוניטין והמותג ופחות על שיווק ישיר ומציאת לידים. אין ספק שגם זה יגיע בשלב מאוחר יותר. כרגע זוהי רשת אשר יכולה לתת לכם תמורה גבוהה מאד על ההשקעה במיוחד לטווח הרחוק. זהו המקום בו תוכלו לנסות תכנים שונים בהם לא מתאימים למקומות אחרים כי אולי הם לא מנומסים, או מצחיקים או סתם לא מהוקצעים עד הסוף. מהבחינה הזאת, הטיקטוק יכול להיות גם מעין מעבדת ניסוי ממנה תוכלו לדלות רעיונות שיווק נוספים.

שווה לכם לקפוץ על עגלת הטיקטוק כרגע כאשר היא לפני שיא הגודל שלה מכיוון שרבים מהמתחרים שלכם עדיין לא שם. אם תמהרו להיכנס לטיקטוק, תוכלו לייצר עליהם פער שייתן לכם יתרון לתקופה ארוכה.

שאלות בנושא עלייתה של טיקטוק: קידום לעסקים באפליקציה הפופולרית בעולם

עלייתה של טיקטוק: קידום לעסקים באפליקציה הפופולרית בעולם